En Johnny Cadena, un dels triatletes amateurs que té el Team Calella, s’ha convertit en la imatge que la direcció de la Half Challenge Costa de Barcelona-Maresme ha triat per il.lustrar la campanya publicitària “Jo correré amb McCormack“. La seva fotografia és present a les millors revistes especialitzades de triatló i també es va utilitzar a l’estand que la Challenge va tenir a l’última Marató de Barcelona.
La gran força d’aquesta prova la donen tots aquells triatletes com en Johnny, que a més de treballar en les seves feines, han de preparar-se per afrontar la duresa dels 1.900 metres nedant, els 90 quilòmetres en bicicleta i una mitja marató. I per això, s’ha volgut pensar també en ells, a l’hora de fer la campanya.
Perquè com diu el seu director, Agustí Pérez, “tothom és Johnny Cadena”[audio:https://www.carlespascual.cat/wp-content/uploads/2013/05/Half-Challenge-2013-Agusti-Perez-Johnny.mp3|titles=Agustí Pérez “el Johnny és popular i estimat a Calella”]
Qui són els altres dos que estan amb tu?
La promoció als mitjans de comunicació s’ha complementat amb una altra a nivell de carrer, promoguda des de l’Ajuntament.
Diferents banderoles pengen dels fanals de l’N-II, amb els tres esportistes, Javier Gómez Noya (sots-campió olímpic, dues vegades campió del món i 3 d’Europa), Chris McCormack (5 vegades campió de l’Ironman d’Austràlia) i en Johnny Cadena[audio:https://www.carlespascual.cat/wp-content/uploads/2013/05/Half-Challenge-2013-Johnny-imatge.mp3|titles=Johnny Cadena “quan treguin les banderoles no vull ser un bolso”]
En Johnny, a més de córrer amb ells també podrà dir que ha estat al mateix nivell mediàtic. Sortirà a la foto, amb dos dels millors triatletes del moment. Aquest divendres els coneixerà personalment.
COMENTARIS RECENTS